کانال خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

کانال خبر

به روزترین اخبار ایران و جهان

مزایا و معایب یک اسپرسو ساز


قهوه؛ ماده ای که به طرق مختلف مانند لوازم آرایشی، غذایی، نوشیدنی، دارویی و حتی در صنعت عطر و ادکلن استفاده می شود. مصرف نوشیدنی هایی که از قهوه استفاده می کنند حافظه را بهبود می بخشد، هورمون های شادی را ایجاد می کند، انرژی زا و کافئین موجود در آن باعث ایجاد حس شادی و رضایت می شود، بنابراین مصرف قهوه هر روز افزایش می یابد.

چرا نوشیدنی های کافئین دار جایگاه ویژه ای پیدا کردند؟

نوشیدنی هایی مانند قهوه فرانسوی و قهوه ترک از زمان های قدیم رواج داشته اند، اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی مانند دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز ساخته شده است که تولید قهوه را به عنوان یک عرصه جدید به ارمغان آورد. تهیه نوشیدنی های کافئین دار مانند اسپرسو، لاته، موکا و غیره برای کافی شاپ ها مدت ها سخت بوده است، از جمله دستگاه های اسپرسوساز که همه توان خرید آن را نداشتند و همه بیرون می رفتند. اما امروزه همه می توانند نوشیدنی خود را در کمترین زمان در خانه با استفاده از تجهیزاتی مانند دستگاه اسپرسوساز تهیه کنند. نوشیدنی هایی مانند قهوه، اسپرسو و غیره بنوشید. انرژی زیادی برای کل روز به شما می دهد، از طرفی ذهن شما بسیار سخت کار خواهد کرد. کسانی که صبح ها برای بیدار شدن مشکل دارند، می توانند با نوشیدن نوشیدنی مانند قهوه، بقیه روز را بدون خستگی و بی حوصلگی سپری کنند. برای خرید قهوه ساز به نمایندگی قهوه ساز بوش مراجعه نمایید.


در دستگاه اسپرسوساز چیست؟

دستگاه اسپرسوساز دستگاهی است که نوشیدنی هایی مانند اسپرسو، لاته و غیره تولید می کند. استفاده از پودر قهوه و داشتن مخزن آب و استفاده از حرارت. دستگاه اسپرسوساز مدل دیگری به نام دستگاه نسپرسو دارد که باید با استفاده از کپسول های آماده ای که می توانید تهیه کنید استفاده کنید و دستگاهی کاملا متفاوت است که گیج نشوید. با دستگاه اسپرسوساز می توانید کف شیر با کیفیت و عالی مانند نوشیدنی قهوه درست کنید. دستگاه های اسپرسوساز در مدل های مختلفی از جمله دستگاه های اسپرسوساز حرفه ای، دستگاه های اسپرسوساز معمولی و دستگاه های اسپرسوساز صنعتی به فروش می رسند که هر کدام در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

تفاوت اسپرسوساز حرفه ای و صنعتی با اسپرسوساز معمولی چیست؟

همانطور که گفتیم دستگاه های اسپرسوساز انواع مختلفی دارند و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند اما در نهایت همه آنها الکل می نوشند. دستگاه های اسپرسوساز صنعتی از نظر اندازه و کمیت بسیار متفاوت هستند، زیرا این دستگاه های اسپرسوساز قهوه زیادی تولید می کنند و باید همیشه بدنه ای قوی داشته باشند، مناسب برای فضاهای بزرگ و قابل استفاده در آشپزخانه های خانه نباشند. آنها از این دستگاه های بزرگ در کافی شاپ های بزرگ با جمعیت زیاد استفاده می کنند. اسپرسو سازهای حرفه ای از نظر اندازه تفاوت چندانی با دستگاه های اسپرسوساز خانگی ندارند اما از نظر کارایی پیچیده تر از دستگاه های اسپرسوساز خانگی هستند.

کار با آنها بسیار دشوار است و نباید آنها را خریداری کرد مگر اینکه تجربه و دانش لازم برای ساخت و راه اندازی یک دستگاه اسپرسوساز حرفه ای را داشته باشید. این دستگاه های اسپرسوساز گرانتر از دستگاه های اسپرسوساز خانگی هستند، اما برای دستگاه های اسپرسوساز خانگی گزینه بسیار خوبی هستند. استفاده روزانه و همچنین استفاده اداری. آنها علاوه بر هزینه کمتر، برق کمتری نیز مصرف می کنند، یعنی نسبت به اسپرسوسازهای حرفه ای یا صنعتی، برق بسیار کمتری مصرف می کنند. و همچنین اندازه آن بسیار کوچکتر از سایر دستگاه های اسپرسوساز است، بنابراین می توانید آن را به راحتی در هر مکانی قرار دهید.

برندهای مختلف  برای تعمیر بوش دستگاه اسپرسوساز وجود دارد.


رقابت بین تولید و ساخت دستگاه های اسپرسوساز بین برندها و شرکت های مختلف بوده و هست و همواره به دنبال بهترین مدل هستند. برندهایی مانند Mbashi, Telenix, Mayer, Delmonti, Olsen Mark, Bismark, DeLonghi, Bergamo, Eurolux از برندهای معتبر دنیا هستند و همیشه یکی از بهترین اسپرسو سازهای بازار را تولید می کنند که می توانید با توجه به نیاز خود آن را در نظر بگیرید. و پس از شناسایی آن، دستگاه اسپرسوساز خود را از این بهترین برندها خریداری کنید. شایان ذکر است که اولان کالا تمامی این برندهای بهترین و باکیفیت دستگاه اسپرسوساز را دارد و می توانید با خیال راحت از سایت ما خریداری کنید.

حال باید مزایا و معایب اسپرسوسازها را بشناسید، اسپرسوسازها مدل های مختلفی دارند و هر کدام ممکن است به نظر شما مزایا یا معایبی داشته باشند که مهمترین اشتباهاتی است که باید مرتکب آن شوید، در هنگام خرید دقت کنید. قدرت اسپرسوساز شما این است:

قدرت

مصرف انرژی برای دستگاه هایی که از گرما برای تهیه نوشیدنی یا غذا استفاده می کنند بسیار مهم است اما باید به مصرف انرژی دستگاه های اسپرسوساز توجه کرد. به طور معمول، توان مصرفی دستگاه های اسپرسوساز از 1350 وات شروع می شود و تا 2200 وات می رسد. هر چه مصرف برق بیشتر باشد حرارت، کیفیت و زمان آماده سازی نوشیدنی برای شما بیشتر می شود. موثر است، اما از طرف دیگر، از آنجایی که دستگاه های اسپرسوساز با گرما کار می کنند و همیشه در معرض گرما هستند، می توانند به سرعت ضعیف شوند و از کار بیفتند و فقط باید مراقب دستگاه های اسپرسوساز باشید.

اندازه مخزن آب

حجم مخزن آب یکی دیگر از نکات مهمی است که همیشه می تواند شما را با مشکل مواجه کند. چگونه؟ به این ترتیب، اگر شما یک کافی شاپ دارید یا در دفتر خود از دستگاه اسپرسوساز استفاده می کنید، یا اگر خانواده پرجمعیتی دارید و همیشه باید نوشیدنی ها را به مقدار و حجم زیاد تهیه کنید، اگر حجم مخزن آب کم باشد، شما اراده . باید خیلی زود و بارها مخزن را پر کنید، این خسته کننده است و از طرفی آب زیاد در مخزن می تواند به دستگاه اسپرسوساز آسیب برساند، بنابراین با توجه به حجم نوشیدنی مصرفی، یک دستگاه اسپرسوساز با ظرفیت تهیه کنید. . که مناسب شماست

دارای کلید پیش فرض

این ویژگی یکی از مفیدترین ویژگی هایی است که یک دستگاه اسپرسوساز می تواند داشته باشد زیرا همانطور که اشاره کردیم نوشیدنی های کافئین دار از سنین پایین مصرف می شوند. از طرف دیگر، کار با دستگاه اسپرسوساز برای هر کسی آسان است. اگر نه، می‌توانید دستگاه‌های اسپرسوساز را با کلیدها و دکمه‌های اولیه تهیه کنید تا کار با آنها بسیار راحت و آسان شود.

کارخانه

برخی از دستگاه های اسپرسوساز دارای بخش آسیاب قهوه نیز هستند. همانطور که می دانید این قهوه با آسیاب قهوه برای شما کار می کند، بنابراین اگر قهوه معطر دوست دارید، توصیه می شود از دستگاه اسپرسوساز استفاده کنید تا قابلیت بیشتری داشته باشد. همین امر در مورد آسیاب قهوه نیز صدق می کند، زیرا استفاده از پودر قهوه فوری بی بو و بی بو است.

اندازه گیری های مناسب

این مشکل برای اکثر ما اتفاق می افتد، به خصوص آنهایی که به خانه و آشپزخانه خود بسیار حساس هستند و می خواهند هر وسیله ای که راه اندازی می کنند همان جا تعمیر شود. قبل از اینکه دستگاه اسپرسوساز را تهیه کنید حتماً محل قرار دادن آن را مشخص کنید و پس از اندازه گیری محل، اقدام به آماده سازی دستگاه اسپرسوساز کنید و مطمئن شوید که دستگاه اسپرسوساز شما واقعاً برای آن مکان مناسب است یا خیر. شما هیچ مشکلی با مکان ندارید، نکنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد